Cílem Search Engine Optimisation bývá , bez návštěvníků je jakkoliv krásný web nebožtík a může být na nic.Nemusí být důležité jestli návštěvník přijde z google, mohou být i jinačí vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., načež tuhle máme socialní sítě jako squidoo, twitter, pinterest a miliony jiných potenciálních zdrojů návštěvnosti.
Video Co-Occurrence
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a neustále jsou) základem seo, nebo spíše, faktory ovlivňující evaluaci webu a tedy i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Na druhé straně právě už bývá zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - ověřený jistě. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Můžeme najít, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz